Torsdag 12/4

Ja vad har hänt dom sista dagarna ???
Vi har fått en ny liten valp i släkten :)  Alexandra,jag och Patrick åkte och tittade på valpar i måndags och med sig hem hade hon en liten herra på 8 veckor som fick det stora namnet Zeus.
Super söt men ganska så busig.

Neo hade lite problem med astman så han fick åka och andas på vårdcentralen..men förutom det är han frisk.

Idag är det första gången på valpkursen för mig och Mozart..lite nervös är jag allt för tänk om han inte lysnar på mig alls...där är ju en massa an dra valpar så den chansen finna ju.

Och imorgon kommer Alex och Zeus och ska vara här några dagar...kul för då har Mozart någon att leka med och jag med *L*

Nej nu får jag ta och börja med middagen...suck...varje dag samma sak.

Love you...

image70  ZEUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback