Tisdag 24/4

Så var man förkyld igen...suck,varför kan man inte få vara frisk en längre tid.

Lämnade bus ungen hos mormor och morfar igår och så åkte jag till Center syd helt själv och gick tunt och handlade lite *L* Så skönt det var,inte behöva prata med någon.
Fick också inhandlat en present til Clint han blir ju 10 så det blir kallas på söndag..
Hans lilla syster trillade av en stutsmatta igår kväll och bröt armen...fick åka till lund och sövas för att dra den rätt...stakars liten..hoppas att hon inte har allt för ont.
Stutsmatta är inget bra att ha...det kommer aldrig in en i våran trädgård.
Tänkte åka in till stan sen och se om man kan hitta en lite present till henne.

Neo ska på 10 månaders kontroll idag...tror nog att han borde klara den galant,han kan ju redan gå som en kompis så snällt påpekade för mig igår..
Det var ca två veckor sedan som han tog dom första små stegen utan att hålla sig i något eller någon men jag har inte gtyckt att mankunnd räkna det för han kan ju inte gå gå tyckte jag..
Men det ska man tydligen *L*
Och hon har ju rätt för nu slåpper han ju hela tiden och tar 3-4 steg själv och det är ju att går + att han reser sig upp från sittandes utan att hålla i något.
Så han kunnde gå två månader innan sin ett års dag *L*

Det var nog allt för idag..eller just nu iallafall..

Love you..

image78

Kommentarer
Postat av: Tanja

Nej, vem var det som trillade av dem? Aww, stackare. Mår hon bättre nu eller?

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback