Söndagen 22/4

Kl är 10.45 och dagen har bara börjat men det känns som man redan har varit uppe flera timmar,och det har man ju...vaknade vid 6 av att jag hade ont i magen...är den tiden i månaden nu :(
Men Neo han sov vidare..helt otroligt han vaknade inte en enda gång i natt...kan inte minas om det har hänt någon gång innan..men så skönt att få sova utan avbrott...
Och Neo var också på strålande humör i morse vilket inte är så vanligt.

Börjar känna mig lite dålig igen...små förkyld och lite ont i halsen...suck att man aldrig kan få vara frisk.

Var på Nova igår och då köpte vi äntligen vars ett par ecco sandaler,inte billigt men så otroligt sköna och så mycket bättre för ryggen att gå i.Men snygga är dom inte enligt mig.
Och sambon fick köpt en parfym med,luktade väldigt gott och så fick man ju en tröja på köpet :)

Och inne i leksaksaffären så sprang man på min gammla bästis från högstadiet...och där kom hon med sin son på 3 år vilket inebär att det är minst 4 år sedan vi sågs sist.
Men det var jätte kul att få prata lite,helst med tanke på att jag tänkte på henne härom dagen.
Får se hur många år det tar till nästa gång.

Vad som händer idag vet jag inte...skulle vilja se om jag kan hitta ett par byxor till...för dom jag köpte förra helgen på rean gick helt i sönder i tvätten så dom lämnade jag tillbaka igår...men just där hade dom inte fler i min storlek...så typiskt för jag tyckte så mycket om dom.

Älskar dig mitt hjärta...

                                               image75                                                 image76

Kommentarer
Postat av: Tanja

Samma med dig :) Gillade ni bilderna ?
Hälsa :)
Kramar !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback