Onsdag 18/4

Idag är ingen bra dag..Jag har ont som bara den och Neo är så sur så sur...förstår inte vad det är med den lilla pojken.
Så vi har bara varit hemma idag...skulle till Lotta  och Julia och leka men jag klarade inte av det med ryggen får bli nästa vecka.
Och blåser gör det som bara den...ibland är det små jobbigt att bo på en åker *L*

Idag ändrade jag Neos dagis plats till Örtofta...känns så mycket bätttre är ett litet dagis med inte så mycket barn..och orolig som man är över det lilla livet som man har skapat så känns det så mycket bättre än ett dagis med 25 små barn och nästan ingen perssonal.

Så det ska bli kul att se  hur det kommer att fungera när det är dags.
 
Och nu närmar sig den sora dagen med storm steg...snart mycket snart blir man 30....gammal tant ju.
Oj då nu hör jag att min lilla surmupp har vaknat så jag får nog ta upp honom.

Ha en bra dag alla...
Älskar dig

image73

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback