Måndag 2/4

Idag lämnade jag Neo till mormor en liten stund,behövde handla och så passade jag på att fixa lite i trädgården jag med...har ju inte kunnat vara ute något alls den här veckan när Neo har varit så sjuk..
Men idag är han redan mycket bättre och han behöver också komma bort från hemmet och mig lite grann *L*
Så jag har målat våra stenar vita som vi har på gården och så har jag satt påskfjädrar i ett träd...och dum som jag är så satte jag dom i ett träd med taggar så det ska bli jätte kul att ta ner do senare :) men det blev fint.

Mozart har lekt lite med sin  kompis också mwn det var inte alls samma bus...ingen riktig ork idag.

Nej nu ska jag snart åka och hämta hem min lilla gnällis.
Ha en bra dag alla..
Älskar dig...

image58

Kommentarer
Postat av: jaanet

hehe fin bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback