Måndag 16/4

Vilken underbar helg det har varit *L*
Alex kom i fredags och så tillbringade vi några timmar i stan handlade lite till hundarna och klippte Neo...ni kan tro att han blev snygg...ser ut som den lilla pojken han är nu uten allt bebis hår.
Sen hämtade vi Adam och Alice...grillade.. Alex trillade ner för våran ute trappa och slog sig ganska så rejält..får fixa den snart.

Mozart och Zeufs har lekt och härjat här ute ganska så mycket...dom kom fram till att grannens blommer var super smaskiga...om det var ett gemensamt beslut vet jag ej :)
Men helt förstörda är dom iallafall.

I lördags så skulle jag och Alex gå ut och äta trodde jag...för att fira att hennes tenta var avklarad...men när vi sitter på resturangen och är super mätta säger hon att vi ska gå på bio och att det är en liten tidig födelsedags present..och att hon redan hade prata med Patick så allt var ordnat med barnen.
Glad blev jag och vi åkte till malmö.
Vi parkerade på en sidogata från bion och så gick vi...och efter några meter ser jag att det står en stor skylt med Lars Demian på Victoria teatern..
Jag bara stannar och så säger jag att han spelar ju.. Mmmm säger Alex och tittar på mig med ett stort leende..
Det är ingen bio utan hon överraskade mig med biljeter till en konsär med lars Demian min favorit artist förutom Hasse Andersson då *L*
Blev så glad att det kom några tårar...
Så det blev två helt underbara timmar..kommer minnas det här länge och gensat är det inte så dumt att bli 30 år.

På söndagen hände det inte så mycket..Neo fick guna för första gången och det älskade han..så han gungade en timme medans jag krattade gräset från löv mm..
Varmt var det.

Idag har vi tagit en timmes promenad med Mozart och Neo fick krypa på gräset medans jag hängde tvätten..sten är tydligen jätte gott *L*
Sen åkte vi in till stan och handlade lite mat och letade sol mössa till pojken men finns tydligen ingen som passar honom..
Nu sover han och Mozart kom precis in överlycklig...jätte våt,han har tydligen varit nere och badat i ån med grannens hund Hera...ja ja bara han mår bra så och inte förstör något så ska man vara glad.

Får se om det händer något mer idag sen..kanske åker och letar vidare efter mössa till Neo..han hade behövt sandaler också,blir lite varmt om tårna kanske.

Älskar dig hjärtat..
Soliga kramar till alla mina underbara vänner..

image71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback