Fredag 27/4

Mår som en grön skit idag...men andra ord inte bra alls.
Fick feber igår kväll och har legat och svetats och frysit hela natten..känns lite bättre nu så länge som jag inte rör mig.
Och så är det fint väder men man kan och får inte vara ute i solen på pencelinen..super kul+ att jag mår väldigt illa av den när jag har tagit den.
Fy vad jag klagar...men just nu är det inte kul alls.

Snart kommer Alex iallafall ska vara här till Söndag tror jag,då är det ju 10 års kallas..kan inte förstå att han redan blir 10 år...men jag var ju 20 när han föddes och nu är det mindre än en månad tills jag blir 30..och mindre än två månader tills Neo blir 1 år..det här känns inte kul alls,var tar tiden vägen?

Nej nu ska jag bara ligga på soffan så länge Neo sover och inte röra mig så behöver jag kanske inte svetas så mycket.

Älskar dig...

image84

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback