Wiiiiiiiiiiii

Igår var en stor dag för mig...jag vägde 98 kg...äntligen under 100.
Är nog nästan 7 år sedan jag var två siffrig. Ett stort mål är nått för mig.
Så nu är nästa mål att komma ner till 80...min ideal och må bra vikt. Träningen går hur bra som helst,är super kul och så jobbigt....ser fram emot det faktiskt.

Har börjat äta kesella hallon med jordgubbar vilket är super gott och jag får i mig massa protein..så nu känns allt bra.
Jag blandar den med kesella lätt för det är väldigt söt och har 7 % fett..vilket är lite mycket enligt mig..men när man mixar dom två blir det perfekt
 

Idag händer inte så mycket..P ska på fotboll med A och jag är hemma med dom andra två...finns inte så mycket att göra då liksom.
Har redan städat och vikt tvätten..gått på promenad med Mozart så vi får helt enkelt se vad man kan hitta på idag.




Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Gums! Grattis till dom två siffrorna:) Va bra att din rygg pallar all träning och att du faktiskt tycker att det är kul. Med den inställningen klarar du det här gallant. Kramar

2012-04-29 @ 21:04:43
Postat av: EllinorO

wihoo jag längtar tills jag också väger under 100. Skulle va skönt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback